Shahringiz:

Aloqa Markazi

0 800 1-200-200
0 371 150-91-25


Bank Raisining virtual qabulxonasi


  • F.I.Sh.*
    0
  • Email*Mavjud elektron pochta manzilini ko‘rsating
    1
  • Telefon*Operatorning telefon raqamini kodi bilan ko‘rsating, masalan, +998 90 1234567
    2
  • Xudud*
    3
  • Tuman (shahar)*
    4
  • Manzil*
    5
  • Sub'ekt turi*
    6
  • Yuridik shaxs (tadbirkorlik sub'ekti) nomi*YTT va yuridik shaxslar uchun
    7
  • Jinsi*
    8
  • Tug'ilgan yilingiz*
    9
  • Maqom*
    10
  • Murojaat turi*
    11
  • Murojaat matni*
    12
  • Kerakli bo'lgan hujjatlarni ilova qilishingiz mumkin*Faylning maksimal hajmi 10Mb dan oshmasligi kerak, PDF,JPG,JPEG и MP3 formatlarida bo'lishi mumkin Faylni tanlang
      13
    • Mahfiyligi*
      Mening savolimni e’lon qilishga ruxsat berish
      14
    • Rasmdagi raqamlarni kiriting
      15
    • 16
    • Ommaviy oferta

      Hurmatli foydalanuvchi!

      Sizga “Hamkorbank” ATB boshqaruv raisiga bevosita elektron tarzda murojaatlarni yuborish imkoniyati taqdim etilmoqda. Shu bilan birga, Sizning yuborayotgan murojaatingiz rasmiy maqomga ega ekanligini ham eslatib qo'ymoqchimiz.
      Shu sababli, Sizdan quyidagilarni unutmasligingizni so'raymiz:

      1. Jismoniy shaxs sifatida murojaat yo'llasangiz familiyangiz (ismingiz, otangizning ismi), yashash joyingiz to'g'risidagi ma'lumotlar ko'rsatilgan va murojaatingiz mohiyati bayon etilgan bo'lishi shart. Yuridik shaxs sifatida murojaat yo'llasangiz yuridik shaxsning to'liq nomi, uning joylashgan joyi (pochta manzili) to'g'risidagi ma'lumotlar ko'rsatilgan va murojaatning mohiyati bayon etilishi talab etiladi.
      2. Alohida e'tibor bering! Tuhmat, haqorat so'zlar ishlatilgan va yolg'on xabar beruvchi murojaatlarni taqdim etish mumkin emas.
      3. Shuningdek, quyidagi holatlarda murojaatlaringiz rad etilishi mumkinligini eslatib o'tmoqchimiz:
      4. • odobsizlik mazmunidagi murojaatlar (uyatsiz yoxud haqoratli iboralar, tahdidlar, mantiq va ma'nosi bo'lmagan takliflar va shunga o'xshash murojaatlar); • murojaat matnida tushunarsiz qisqartirishlar yoki reklama materiallari mavjud bo'lgan, tarkibida aniq arizalar, shikoyatlar yoki takliflar bo'lmagan murojaatlar.
      5. Shuningdek, foydalanuvchining bir necha bor bitta masala bo'yicha javob berilgan murojaatini qayta yuborilganda agar unda yangi vajlar yoki holatlar keltirilmagan bo'lsa, ko'rib chiqilmaydi.

      Mazkur shartlarning barchasi O'zbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligidan kelib chiqqan holda belgilangan.

      17