“Hamkorbank” ATB virtual qabulxonasi o'z faoliyatini boshladi

25 / 11 / 2016

Hurmatli fuqarolar!


Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 27 oktyabrdagi “Vazirlik va idoralar, xo'jalik birlashmalari rahbarlari, Qoraqalpog'iston Respublikasi Vazirlar Kengashi Raisi, viloyatlar, shahar va tumanlari hokimlarining “Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to'g'risida”gi O'zbekiston Respublikasi Qonuni talablarini so'zsiz bajarish yuzasidan javobgarligi to'g'risida”gi 366-sonli qarorida belgilangan vazifalar ijrosini ta'minlash maqsadida 2016 yil 25 noyabrdan boshlab Bankning rasmiy www.hamkorbank.uz veb-saytida Bank Boshqaruvi Raisining virtual qabulxonasi o'z faoliyatini boshladi.


Jismoniy va yuridik shaxslar bank faoliyatiga doir hal etilmagan muammo, ariza, shikoyat va takliflar bilan masofadan turib Bank Boshqaruv Raisining virtual qabulxonasiga elektron tarzda murojaat yuborishlari mumkin.


Shuningdek, Bankning (371) 150-91-22 raqamli “Ishonch telefoni” va 0 800 1-200-200 raqamli Aloqa markazi orqali og'zaki murojaatlar qabul qilinishini eslatib o'tamiz.



HAMKOR MOBILEO'z mablag'ingiz ustida
nazorat qulayligi

HAMKOR MOBILEBir vaqtni o'zida bir nechta kartalarni
boshqarish

HAMKOR MOBILEOmonatlarni onlayn tarzda
rasmiylashtirish

HAMKOR MOBILETo’lovlarni uyingizdan
chiqmasdan amalga oshiring.