Hurmatli mijozlar! Murojaatlaringizni masofadan qabul qilamiz!
30 / 03 / 2020Karantin vaqtida qo‘shimcha qulayliklar yaratish maqsadida, zarur ma’lumotlarni olish va murojaatlaringizni jo‘natish uchun uydan chiqishingiz shart emasligini eslatib o‘tamiz.⠀
Ma’lumotlar olish uchun:
⠀
- Rasmiy veb-sayt: www.hamkorbank.uz;
- Rasmiy Telegram-kanal: t.me/Hamkorbankuz;
- Bankning Facebook tarmog‘idagi rasmiy sahifasi: www.facebook.com/HamkorBank.uz;
- Bankning Instagram tarmog‘idagi rasmiy sahifasi: www.instagram.com/hamkorbank_jscb;
- Aloqa markazi: 0 800 1-200-200.
Savol yo‘llash uchun:
- Aloqa markazi: 0 800 1-200-200;
- Bank veb-saytidagi onlayn maslahatchi;
- Telegram-bot: @ConsultHamkorbankBot;
- «Savol yo‘llash» moduli orqali: https://hamkorbank.uz/uz/contact/ask-question/;
- «Qo‘ng‘iroqga buyurtma berish» moduli orqali: https://hamkorbank.uz/uz/contact/.
Murojaat qoldirish uchun:
- Boshqaruv raisining virtual qabulxonasi: https://hamkorbank.uz/uz/virtual-reception/;
- Contact@hamkorbank.uz elektron manzili;
- Aloqa markazi: 0 800 1-200-200;
- Ishonch telefoni: 0 378 150-91-25.
Tadbirkorlik sub'yektlari va boshqa yuridik shaxslar Aloqa markazi orqali savollariga javob olishlari mumkin - 0 800 1-200-200.
⠀
Uyda qoling va Hamkorbank bilan doimiy aloqada bo‘ling!