Rasmiy munosabat
10 / 05 / 2024Joriy yilning 10 may kuni ijtimoiy tarmoqdagi Facebook guruhlarining birida, fuqaro O.A. mijozning Hamkorbank Jizzax mintaqaviy bank xizmatlari ofisiga tashrif buyurgani hamda bank ofisida yuzaga kelgan navbat haqida e’lon qilingan xabar yuzasidan.Olib borilgan ichki surishtiruv natijalariga ko‘ra, murojaatchi Hamkorbank Jizzax mintaqaviy bank xizmatlari ofisiga shaxsiy bank kartasini hisobini to‘ldirish uchun tashrif buyurgan va bank ofisida tushlik vaqtiga yaqin mijozlar soni odatdagidan ko‘proq bo‘lgani sababli navbat yuzaga kelgan.
Ushbu holatda haftaning so‘ngi ish kuni ya'ni juma kuni bank ofisida kunning birinchi qismida odatdagidan ko‘proq mijozlar bank xizmatlaridan foydalanish uchun kelgani sababli navbat yuzaga kelgan. Lekin xodimlar o'z xizmat vazifalarini ichki tartiblardan chetga chiqmagan holda bajarishgan.
Ushbu masalada mijoz bilan qayta qo’ng’iroq orqali gaplashildi va tegishli ma’lumotlar yetkazildi. Hozirda mijozning bankka nisbatan hech qanday e’tirozi mavjud emas. Hamkorbank mijozlarga qulayliklar yaratishda davom etadi.