Rasmiy munosabat
30 / 07 / 2024Joriy yilning 30-iyul kuni ijtimoiy tarmoqdagi Telegram kanallarining birida Hamkorbank Toshloq bank xizmatlari ofisida bank xodimi tomonidan mijozlarga xizmat ko‘rsatish standartlarini buzish holati haqida tarqalgan xabar yuzasidan.Olib borilgan ichki surishtiruv natijalariga ko‘ra, Toshloq bank xizmatlari ofisi xodimi mijozlarga xizmat ko‘rsatish vaqtida betob bo‘lgan, ya'ni xodimning beli og‘riganligi aniqlangan. Bu hol esa xodim mijozlarga xizmat ko‘rsatish jarayonida xizmat ko‘rsatish standartlariga rioya qilmasligiga sabab bo‘lgan.
Ushbu holat bo‘yicha xodimga nisbatan tegishli choralar ko‘rildi, jumladan xodimdan holat yuzasidan tushuntirish xati olindi hamda intizomiy chora sofatida xodimning o‘zgaruvchan ish haqidan chegirib qolish chorasi qo‘llandi.
Ushbu holat yuzasidan Toshloq bank xizmatlari ofisi nazoratga olindi hamda hozirda bank ofisining barcha xodimlari mijozlarga xizmat ko‘rsatish standartlariga qat'iy rioya qilgan holda bank xizmatlarini ko‘rsatmoqdalar.