Komplayens nazorati
Korporativ etika kodeksi
Bank xizmatlarini ko‘rsatish jarayonida har bir bank xodimi rioya qilishi shart bo‘lgan axloq kodeksi.
Ushbu hujjatga muvofiq, Bank poraxo‘rlik va korrupsiyaning har qanday ko‘rinishini qat‘iyan rad etadi. Bank xodimlari ham, Bank bilan hamkorlik qiluvchi uchinchi shaxslar ham mansabdor shaxslardan biror harakatni amalga oshirish yoki tezlashtirish maqsadida ularga hech qanday turdagi rag‘batlantirishlar berishlari mumkin emas.
Bank tomonlardan biriga ustunlik beradigan va/yoki shartnomaviy munosabatlar shartlarining qonuniyligini buzadigan mijozlar, kontragentlar va hamkorlar bilan shartnomadan tashqari munosabatlarni qat’iyan man etadi
Bank xodimlarining mijozlar yoki uchinchi shaxslardan har qanday ko‘rinishdagi sovg‘alar, taklifnomalar yoki xizmatlarni qabul qilishi man etiladi.
Bank xodimlari o‘zlarining shaxsiy manfaatlari yoki boshqa shaxslarning ta’siri Bankka nisbatan xatti-harakatlarining xolisligiga putur yetkazishiga yo‘l qo‘ymasliklari lozim
Mijozlar — Bankning eng oliy qadriyati
Biz mijozlarga nisbatan ochiqmiz, xayrixohmiz va mijozlarga nisbatan befarq emasmiz
Agar bank xodimi:
- ''Korporativ axloq kodeksi"ga amal qilmasa
- Sizning huquqlaringizni poymol etsa
- Sizga xizmat ko‘rsatishda kechikish yoki xatoliklarga yo‘l qo‘ysa
- Ko‘rsatilgan bank xizmatlari uchun sizdan qo‘shimcha to‘lov yoki mukofot talab qilsa
- Lavozim vakolatlarini suiste‘mol qilish, pora talab qilish va tovlamachilik kabi korrupsiya holatlariga yo‘l qo‘ysa
- Voqea haqida O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankining ishonch telefoni +998 (78) 200−00−44 yoki ''Hamkorbank" ATBning +998 (78) 150−91−22 raqamiga xabar bering
- O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankiga info@cbu.uz yoki ''Hamkorbank" ATBga muloqot@hamkorbank.uz elektron pochta manzili orqali xabar bering
- Yagona interaktiv davlat xizmatlari portali — my.gov.uz orqali O‘zbekiston Respublikasi Markaziy bankiga yoki ''Hamkorbank" ATBga murojaat qiling